Intakeformulier nieuwe klanten

Via de mail heb je van ons gehoord dat een oppas beschikbaar is.
Wij zullen een afspraak met je maken voor een kennismaking/intake.

Wij vragen jou vooraf aan deze kennismaking de volgende vragen van het intakeformulier te beantwoorden over jouw huisdier(en). Deze informatie zullen wij bespreken als we komen kennismaken.

Intakeformulier nieuwe klanten

In drukke maanden geldt een wachtlijst voor nieuwe klanten

Belangrijk/ important!
* Boek tijdig ivm drukte schoolvakanties/ Book in time for schoolholidays! (min 1 maand/month). Er is beperkt plek.
*Voor feestdagen geldt een toeslag van 8,50 euro per dag.
Lastminute toeslag: Bij boekingen van 1 week vooraf aan de oppas geldt een 10% toeslag/fee op het normale tarief. Voor schoolvakanties of feestdagen geldt:  1 week vooraf en tijdens de vakantie 15% toeslag.
45/60 min/ 2 x per dag per dag is NIET mogelijk tijdens schoolvakanties/not possible during schoolholidays.
* Bij annuleringen/cancellations tijdens schoolvakanties/schoolholidays en feestdagen: binnen 7 dagen voorafgaand aan de oppasperiode zal 50% administratiekosten in rekening worden gebracht. Tijdens de oppasperiode wordt geen restitutie gegeven, bij eerder terugkeren.
* Bij annuleringen/cancellations buiten de schoolvakanties/feestdagen : binnen 7 dagen voorafgaand aan de oppasperiode zal 20% administratiekosten in rekening worden gebracht. Ook als een factuur moet worden aangepast, geldt de 20% voor de geannuleerde dagen. Bij annuleringen tijdens de geboekte oppasperiode geldt het volgende: bij de eerste 2 gecancelde dagen wordt geen geld retour gegeven, vanaf de 3e dag wordt een tegoedbon (1 jaar geldig) gemaakt.

maart 2024 nieuwe voorwaarden
* Op adressen waar de kat zijn/haar eten in 1 x naar binnen schrokt, stellen wij als voorwaarde dat er een voermachine/feedingmachine ingezet wordt. Meer informatie
* Wij geven de voorkeur voor klontvormig kattenbakgrit/litter. Dit is beter voor het milieu en veelvuldig de bak schoonmaken plus zware vuilniszakken sjouwen is dan niet meer nodig. Omdat de urine klontert kunnen we ook beter de gezondheid van je kat in de gaten houden. En het is ook nog eens goed voor de portemonnee;), je verbruikt minder grit. Lees hier meer informatie

    Jouw naam*

    Adres*

    Postcode*

    Telefoon*

    Email*

    Gehoord van Ikpasopjouwkat via..?*

    Eerste oppasdag/1st petsitday*

    Laatste oppasdag/last petsitday*

    Vertrekdag EN tijd/departure day AND time*

    Terugkomdag EN tijd/arrival day AND time*

    Gewenste oppas/petsitting wanted:

    Jouw huisdier is een kat/hond/konijn/cavia/anders?*

    Naam van je huisdier*

    Leeftijd van je huisdier(en)*

    Geslacht en kleur van elk huisdier*

    Welk ras heeft jouw huisdier?*

    Wat eet jouw huisdier per dag? (incl hoeveelheid)*

    Schrokt jouw kat het voer in 1x naar binnen (we komen 1x per dag)?*

    Bij schrokken is een voermachine/feeding machine onze nieuwe voorwaarde voor de oppas. Hierboven vindt je meer informatie. Voor welke optie kies je?*

    Indien meer huisdieren: hoe is de relatie onderling?*

    Wanneer is jouw huisdier bij jou komen wonen:
    sinds kitten/via asiel/op oudere leeftijd*

    Heeft jouw huisdier medicijnen nodig?
    (waarvoor/hoeveelheid per dag/omdedag)*

    Gaan de medicijnen via: bek/via het eten?*

    Heeft jouw huisdier kwalen/ziektes in het verleden gehad? Zo ja, welke en hoe lang geleden?*

    Staat er water op meerdere plekken?*

    Mag jouw huisdier naar buiten?*

    Heeft jouw huisdier een chip of kokertje?*

    Vul in waar jouw huisdier van houdt:
    aaien/kammen/op schoot/spelen?*

    Vul in wat voor jouw huisdier geldt:
    sociaal/kat uit de boom kijkend/angstig/anders?*

    Vertoont jouw huisdier wel eens afwijkend gedrag: onzindelijkheid/ extreem angstig/ agressief/ iets anders*:

    Hoe vaak wordt de kattenbak/kooi verschoond?*

    Onze voorkeur heeft klontervormig kattenbakgrit(milieu). Niet klontervormig scheppen wij wel, maar afval zetten wij niet buiten. Zie boven voor meer info over grit. Gebruik je klontervormig kattenbakgrit?*

    Verzorgen wij ook: post/planten/balkon/dakterras*?

    Komt er tijdens de oppas ook een schoonmaker*? (dag/tijd)

    Naam dierenarts*

    Naam en telnr SOS contactpersoon in geval van nood/calamiteiten*

    Naam en telnr contactpersoon met de reservesleutel*:
    (deze is verplicht, stel we komen er niet in i.v.m sleutels/slot, dan moeten wij bij jouw huisdier kunnen komen*

    Sleutel na afloop/ Keys afterwards*:
    Overige vragen of opmerkingen

    Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden*